تولیدکننده نایلون حبابدار ضربه گیر

نایلون دارای انواع مختلفی است که یکی از آنها نایلون حبابدار ضربه گیر می باشد. نایلون حبابدار ضربه گیر از ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر نایلون ها برخودار است. بیشتر نایلون هایی که در صنایع بمنظور بسته بندی به کار میروند همگی دارای سطحی صاف هستند ولی نایلون حبابدار ضربه گیر به این صورت نیست و دارای حباب های برجسته ای بر روی خود میباشد که در واقع همین حباب ها باعث حفاظت از محصول و جلوگیری از آسیب آن میشوند. داخل حباب های پلاستیکی با هوا پرشده است که این حباب ها باعث بوجوآمدن سطحی بسیار نرم مانند بالش میشود.

نایلون ضربه گیر را میتوان به صورت رول یا طاقه وهمچنین به صورت کیسه یا کاور بکار برد .اگر به جهت اسباب کشی یا مصارف موقت بکار برود، خرید رول نایلون حبابدار مناسب تر است اما زمانی که جهت بسته بندی محصولاتی با سایز مشخص و تیراژ بالا از نایلون حبابدار استفاده میشود بهتر است نایلون حبابدار کیسه شده ویا کاور نایلون حبابدار استفاده شود زیرا زمان بسته بندی و مقدار مصرف نایلون بطور چشم گیری کاهش می یابد.

بیشتر کالاها توسط نایلون حبابدار ضربه گیر بسته بندی شده اند بخصوص کالاهای شکستنی که احتیاج به محافظت بیشتری دارند. نایلون حبابدار ضربه گیر از مقاومت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

 

کاربرد نایلون حبابدار ضربه گیر

_ بسته بندی انواع محصولات چوبی مانند مبلمان و دکوراسیون اداری.

_ صنایع خودرو سازی و همچنین وابسته به خودرو سازی از این نوع ضربه گیر استفاده زیادی میکنند.

_ صنایع تولید کننده لوازم خانگی.

_ صنایع الکتریکی و الکترونیکی.

_ کلیه اتوبار ها و صنوفی که در حمل اثاثیه فعالیت میکنند.

_ صنایع تولید شیشه.

ـ بسته بندی قطعات کامپیوتر.

ـ در کارگاه های کابینت سازی از این نوع ضربه گیر جهت حمل کابینت مورد استفاده قرار میگیرد.

 

جهت خرید محصول با شماره  09125557008 تماس حاصل فرمایید.