تولید کننده نایلون

تولید کننده نایلون :

امروزه تولید کنندگان زیادی برای بسته بندی محصولات متنوع خود از نایلون استفاده میکنند ، نایلون  در حال حاضر یکی از پرکاربردترین پلیمر ها در عموم است ، زیرا به طور کامل محصول را پوشش میدهد و از آن محافظت میکنند. نایلون نوعی پلیمر است که اولین بار در 28 فوریه سال 1935 به طور تصادفی در مرکز پژوهش دوپونت توسط شخصی به نام والاس کاروترز ساخته شد.

نایلون ها دارای خصوصیاتی مانند انعطاف پذیری، استحکام کششی زیاد و درخشندگی یا شفافیت می باشند. همچنین مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی مختلف مثل اسیدها و بازها و چروکیدگی دارند. تقریبا در بیشتر چیزهایی که ما می بینیم و می شنویم این محصول کاربرد دارد مانند چرخ دنده های ماشین، مسواک، بخیه جراحی، سیم سازهای موسیقی مانند گیتار، ویولون، طناب، جوراب و نهایتا انواع لباس های کشباف و….

درحال حاضر با پیشترفت روز افزون تکنولوژی نایلون نیز به انواع مختلفی تقسیم میشود که هر کدام کاربرد مختص خود را دارند . یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه تولید انواع محصولات نایلونی گروه صنعتی حباب باران  میباشد ، این مجموعه با هدف تولید محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب و ارزان آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی است .

انواع نایلون :

تولیدات حباب باران :

نایلون حبابدار , 2 متر , نایلون حبابدار دو متری , نایلون حبابدار دو متر , استرچ , نایلون حبابدار , تولیدکننده نایلون حبابدار از عرض 10 سانت الی 200 سانت بصورت پنچ لایه هراه با چاپ با قطر حباب 10m. 20m .30 m به صورت رول کیسه و شیت می باشد. نایلون حبابدار , ضربه گیر , پلاستیک… میباشد.

تولید کننده نایلون

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

شماره تماس : 09125557008

 

 

 

 

4/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *